In Finnish (Hankkeesta Suomeksi)

Copyright: Aavameri
Tutkimusten ja niihin nojaavien strategioiden mukaan ulkomaalaiset matkailijat ovat kiinnostuneita suomalaista elämäntapaa ilmentävistä matkailupalveluista (mm. MEK:n Modernit humanistit -tutkimus, kulttuurimatkailustrategia)

Useimmat ulkomaalaiset haluavat tehdä kiertomatkan Suomessa ja osallistua suomalaiseen elämään. Nykyinen suomalaista elämäntapaa heijastava tarjonta on vähäistä ja matkailijalle työlästä löytää. Yrittäjät kokevat  hankalaksi tuotteistaa, markkinoida  ja löytää myyntikanavia erityisesti kansainvälisille markkinoille


HANKKEEN TAVOITTEENA ON KEHITTÄÄ

Uusia kumppanuuksia, osaamista, tietoa ja verkostoja suomalaiseen elämäntapaan perustuvien matkailupalvelukokonaisuuksien saattamiseksi  kansainvälisille markkinoille (Saksa, Englanti, Benelux-maat).
Alueiden välistä yritysyhteistyötä ja benchmarking-tuloksia Turun saaristossa ja Järvi-Suomessa sekä kansainvälisesti.
Turun saariston ja Keski-Suomen elämäntapaan   perustuvia laadukkaita, elämyksellisiä ja kestävän kehityksen mukaisia teemallisia matkailupalvelukokonaisuuksia ja reittiehdotuksia.
Tietoa kansainvälisistä yhteismarkkinointi- ja myyntikanavista, kilpailevasta tarjonnasta sekä asiakassegmenttien toiveista.
Elämäntapaa havainnollistavia sisältöjä (esim. lyhyet videot, tarinat ja ohjeistukset englanniksi ja saksaksi) hyödynnettäväksi markkinointiviestinnässä sekä palveluprosessin aikana.
Pilotoitujen tuoteideoiden sekä markkinointisisältöjen jakaminen muiden maakuntien hyödynnettäväksi.
Copyright Villa Wolax